Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:39, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zredukowałem poly, teraz blok ma 1200, a koszarowiec około 1100 poly
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:59, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wpadłem na pomysł jak oszczędzić parędziesiąt poly
Przy okazji połatałem dziury
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:59, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:08, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No teraz to jest dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:36, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
1054 poly
edit:
zrobiłem studzienkę
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:13, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:35, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A nie jepiej najpierw wymodelować drogi itp a dopiero potem budynki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:58, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nawet w Niemczech nie ma tak prostych dróg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:01, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
@Żuber- Problem jest taki że nie znam dokładnego rozmieszczenia dróg
@Mic - tam nie ma dróg asfaltowych, są takie piaszczyste zmieszane z gruzem z budynków (czeka mnie zmiana textur ) i tylko jedna jest "normalna"
edit: Dzięki google maps dałem radę (wcześniej nie mogłem nic rozszyfrować, bloki myliłem z koszarowcami xd.)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:43, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:21, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Początek bloku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:25, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny. Heh kiedys robiłem taki sam xF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endo
user
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Nie 18:59, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Trochu za małe textury, rozjeżdża się. Ale tak to jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:14, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Textury na razie są takie prowizoryczne wzięte z innego bloku
Zrobiłem hmmm... no właśnie co to jest, jakiś barak...
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:55, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mapowanie na nad wejsciem zrypane. Tak to fajne. Bród ładny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:45, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Drogi (specjalnie takie krzywe)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oleeks
user
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:22, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ładnie to wszystko wygląda. Mam nadzieje że do wakacji się wyrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:04, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Najs A jak z borderami trasy? Będą takie jak ms1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|