Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:46, 09 Kwi 2008 Temat postu: [WIP] parking podziemny |
|
|
Jak w temacie robię parking podziemny ale... całkowicie w zmodelerze, potem wrzucę do trasy, i dam bordery
pozdrawiam !!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
endo
user
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Śro 19:54, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ale border jest jednolity (chyba) to dziura bedzie nieprzejezdna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:59, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A czy ty wiesz co to jest border ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:47, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Update !!
wykonano:
- słupy podporowe
- bryłę parkingu
pozostało do wykonania:
- świetlówki
- dodać autka
- dać textury (te są po to żeby pokazać jak to ma wyglądać
Edit:
Trochę textury poprawiłem, ale nadal są słabe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:04, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matoo123
user
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:12, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
super trasa:)
mozna by było zrobić to tak żeby dało sie z niego wyjechać (ale to i tak jest super:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:53, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
WPT 1313 super pomysł! A gdyby były potrzebne tekstury... Służę pomocą!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:12, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
QuattroSS - jeśli Ci się nudzi, zrób graffiti bo nie wiem czy korzystanie tych z neta jest legalne...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:59, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem bordery do tych słupów...
Co jeszcze dodać do trasy chciałem te takie świetlówki ale nie mam textury, bo mi chodzi o te prostokątne a nie takie okrągłe...
dodam jakieś autko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:04, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Może jakieś śmietniki albo barierki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:43, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Śmietniki do bardzo dobry pomysł.
UPDATE:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:18, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dodaj Golfa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:53, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
właśnie to miałem zamiar zrobić
wrzucę 4 golfy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:34, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy silnik ms1 to pociągnie Nie lepiej zrobić auta bardziej luvpoly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:01, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
na razie wszystko chodzi jak w zegarku...
Odkryłem coś nowego - gdy podczas robienia trasy kliknie się "add mesh" dopiero wtedy gra się tnie, a tak to można sporo aut dawać ;] ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:53, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
UPDATE !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra.... więcej aut nie będzie... jeszcze tylko im bordery dam i trasa skończona
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|