Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:00, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
WPT, daj mi te tekstury to ci je wyrównam i będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:25, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dobrze. Dzisiaj wrzucę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:00, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mapping popraw, a nie textury :f
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:21, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Przecież wszystkie "mappingi" mam równo... A może chodzi o to że jak na texturze blok idzie w dół to na uv mapperze ustawienie siaty też
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:18, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
O to chodzi żebyś zrobił nierówno to znaczy:
zamoast
Tak:
Kod: |
/|
/ |
/ |
| /
| /
|/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:19, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Aha. To dobrze zrozumiałem
Dzięki za radę i już się biorę do roboty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|