Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:45, 02 Lip 2009 Temat postu: [WIP][ZMD] Peugeot 406 Coupe |
|
|
Właśnie zaczynam robić mój pierwszy model samochodu "Peugeota 406 coupe"
W tym temacie będę pokazywał jak idą prace nad moim modelem, i przy o kazi prosił bym was żebyście mi mówili co źle, co z tymi ? i jak. Ponieważ jest to mój pierwszy model jak w ogóle przygoda z programem zmodeler 1.7b .
Screen:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boracho dnia Czw 15:53, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
zdzislawgitara
user
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:49, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
nie Cupe tylko Coupe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:54, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
i po kłopocie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:12, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mało i kiepsko rozmieszczona siatka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:57, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby stworzyć bardzo ładny samochód potrzeba czasu :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zdzislawgitara
user
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:16, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
nieźle jak na pierwsze podejście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:00, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No już mam za sobą próg z przodu zrobiłem drzwi ale nie wiem jak zrobić klamkę
Screen:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:09, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jak na początek to strasznie dużo poly dajesz , przy klamce polygony na siebie wchodzą, i dlaczego jest taka ogromna przerwa między drzwiami a resztą?.
Mała rada: nie modeluj każdej części flatem, wszystko ma do siebie pasować, np. jeden ciąg poly ma być przez całą długość auta.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:13, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
MR'86 to że drzwi są dalej niż próg to nie przez to że są na siebie nałożone poly, po prostu nie przesunąłem siatki do boku samochodu a jak się robi siatkę to z automatu na środku
PS: Pytanie brzmi jak mam zrobić tą nieszczęsną klamkę bo mam pustkę w głowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:22, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
najprościej jakbyś dał ją na texturze, bez kombinowania , ale efekt też nie jest świetny no a jak chcesz zrobić klamkę to wystarczy ją wymodelować
tzn:
obstawiasz rządkami poly to jasne od klamki, potem gdzie jest to ciemne to robisz tam wgłębienie, i już.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lipek082
user
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kiełpino Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:32, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
fajnie stworzyć taki rzadki samochód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:11, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie to mnie przygnębia taki, fajny samochód a nikt nie chce go wymodelować
PS: Jednak sobie odpuszczę jako że to mój Pierwszy model klamka będzie tylko tex turą.
------------------------
Najnowszy screen:
------------------------
No i próg mam za sobą drzwi też
Podoba się
Screen:
A jak mam wypełnić te małe luki przy drzwiach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boracho dnia Pią 10:45, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:59, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Create-Objects-UniteSelect i zaznaczasz po dwa vertices które chcesz złączyć. No i obowiązkowo zastosuj calculate na model(Surface-Normals-Calculate). Najlepiej gdzieś w opcjach poszukaj sobie takiej komendy ,,Auto Update normals" to nie będziesz musiał tego ręcznie robić. Jak na pierwszy raz to model dobry. Trochę siatka nie teges ale to się da wybaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
boracho
user
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:34, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No coś mi te opcje nie pomogły
zrobiłem klapę od bagażnika bez światła i szybę (puki co dziwnie to wygląda)
Screen:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boracho dnia Pią 13:34, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:47, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj calculate w trybie edycji całęgo modelu. Musi zadziałać. Łaski nie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|