Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:26, 02 Lip 2009 Temat postu: [WIP][ZMD] Fiat Uno |
|
|
J.w. Robię Fiata Uno pierwszej generacji... Jako, że to moje drugie poważne spotkanie z modelowaniem to proszę o ostrą krytykę...
Na razie mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:50, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Na górze siatka dziwnie idzie i z dwóch rządków robi się jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:31, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Pokażi flata to poradzimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:51, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Co pokazać?!
Wiem, że poly źle poukładane, ale przynajmniej flatami już nie robię xD
PS. Te Uno w tle jest zniekształcone - nie wzorować się na tym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawee dnia Pią 11:52, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:00, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Siatka pogmatwana. Flat: wyłączasz siatkę ("w") i klikasz "q" to wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:23, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to macie
Jak pozbyć się tych cieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:27, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj Surface>>Normals>>Calculate A jak nie pomoże to musisz zdetachować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:31, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Próbowałem detachować ale nic nie daje
PS. Bobek i MaX na PCHteam robią Uno 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:51, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
wyrównaj tą siatkę ten cień na masce to detach, a ten drugi to źle ułożona siatka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:05, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Wyrównałem, a cienie znikły po calculate Cały błotnik robię od nowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:11, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Z całym szacunkiem ale lepiej wsio zacznij od nowa bo potem możesz mieć problemy z UV Mappingiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:23, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się, czy nie łatwiej zrobić Uno 2 generacji... Jest bardziej obły, a porównajcie błotnik mojego uno z rzewczywistością (chodzi o kanciastość
@up: Narazie idzie nieźle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawee dnia Pią 15:40, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:57, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawee
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mam wiedziec?! ;] Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:17, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jak obliczyć ile model ma poly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:21, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zaznaczasz wszystko i Ctrl+A;
Tam wszystko chyba masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|