Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rzepek
user
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:37, 14 Sie 2009 Temat postu: [WIP][MÓJ PIERWSZY] Polonez Caro |
|
|
Siemka. Postanowiłem zrobić z siebie użytek i wymodelowałem sobie poldka. Wiem siatka jest dupiasta na maxa ale cóż to mój pierwszy modej w 3d. Narazie tylko bok. Zaraz zaczynam przód. Wiem że jest wiele niedociągnięć i spróbuje to naprawić
[link widoczny dla zalogowanych]
Komentujcie i krytykujcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rzepek dnia Pią 10:38, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Żuber
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:03, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Do kasacji. Siatka musi być równiutka jak pupcia niemowlaka a ta jest tak zagmatwana ze hoho. Patrz na poloneza MR'86 i układaj siatkę podobnie.
EDIT: tak nawiasem to masz źle pocięty szkic. Jest spłaszczony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żuber dnia Pią 11:04, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzepek
user
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:21, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie czytam poradnik na forum pchteamu dotyczący szkicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:29, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zacznij od nadkola i zrób maskę. Staraj się ułożyć wszystko w równe prostokąty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:12, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Siatka niestety fatalna , wszystko płaskie, moja rada: rób kawałek, i od razu 3d, bo potem są problemy z tym. nie rób od razu rury wydechowej, zrób na samym końcu.
odradzam poloneza jako pierwszy wóz.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:58, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzepek
user
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:56, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zaczęłem od nowa. Myśle że jest lepiej, pozatym już w 3d. Ma być low poly.
edit : zapomniałem zdjęcia xD
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rzepek dnia Pią 21:59, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:10, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jest tak samo, tyle że mniej polygonów.
Takie coś sobie kiedyś zrobiłem,żeby łatwiej się modelowało ;p, więc dodałem ci kreski dzielące na polygony i proszę:
[link widoczny dla zalogowanych]
co prawda jest to 1500 a nie caro ale powinieneś sobie dać rade.
edit: miejscami siata kuleje, więc się tym na 100% nie sugeruj, dawno to robiłem i nie miałem wprawy.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:26, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzepek
user
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:37, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie. Mam nadzieje że coś z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:38, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Znając życie wszystko zrobisz tak samo pewnie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|