Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vladzimierz
user
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:01, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Już nie mogę się doczekać wyjścia gierki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vladzimierz dnia Nie 22:01, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:11, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie polecam zmoda do robienia map ;] Do czegoś takiego to blender, albo 3ds.
Multi będzie normalne z czatem, no i tylko admin serwera będzie mógł zmienić mapkę.
Nie będę się bawił w głosowania, bo jestem jedynym programistą tej gry i na dzień dzisiejszy nie chce mi się w to bawić, bo samo napisanie multi jest dosyć trudne. Teraz pracuję nad optymalizacją gry, no i nad tą głupią fizyką, której nie umiem poprawnie zaimplementować Co do wymagań gry:
Vista, 7:
CPU: Obojętnie jaki dwurdzeniowy
GPU: GF 7300GT // Radeon 2400 lub lepszy 128MB pamięci wystarczy na dzień dzisiejszy
RAM: 1GB
Zainstalowana Java
XP:
CPU: Jednordzeniowy 1,6GHz wystarczy do gry bez ścinki
GPU: tak samo jak w Viście
RAM: 512MB
Zainstalowana Java
Wymagania te pozwolą na płynną grę przy 30-40fps.
Jeszcze parę słów co do grafiki:
Wymagania się zwiększą, jak będą trasy z animacjami i odbicia otoczenia na samochodach. Im więcej poly, tym lepsza grafa będzie potrzebna. Nie mam zamiaru przechodzić na OpenGL 3, także póki co gra ruszy na starszych kartach. Niestety nie miałem okazji przetestować tej gry na grafie gorszej niż GF7300GT, jak ukończę to będzie wymagana 7600GT z 256MB na najwyższe detale, co mam nadzieję nie są zbyt wygórowane wymagania.
Co do tras jeszcze muszę poprawić kolizje, bo samochód spada w dół, jak nie "domknie" się trasy. Tzn jeśli będzie plane, a musi być coś w rodzaju box'a. Zacząłem pisać edytor do tras, więc będzie można skleić traskę z gotowych elementów, albo skrypt sam zrobi drogę na podstawie linii, jaką narysowaliśmy. Samo tworzenie modelu drogi działa, ale nie chce się dziadostwo oteksturować, nie wiem czemu. Trasy będą zakodowane i mam nadzieję, że nie będzie się je dało otworzyć.
Co do samochodów będzie car editor, z opcjami jak w lfs'ie, czyli na górze model i suwakami przesuwamy koła, osie drzwi, ustawiamy parametry silnika itd, tylko troszkę bardziej prymitywne.
I nie obiecuję, że skończę to w przyszłym roku P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Nie 22:13, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rzepek :)
user
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Marsa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:19, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | I nie obiecuję, że skończę to w przyszłym roku  |
No to widzę poważniejszy plan działania
Cytat: | CPU: Jednordzeniowy 1,6GHz wystarczy do gry bez ścinki |
Sempronek starczy mam nadzieję.
A może zrobisz tryb derby destruction
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:22, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No jak zrobię trasę do tego to będzie. Póki co nie ma przeciwników komputerowych i uszkodzeń nadwozia, ale jak będą, no to wtedy można zrobić deathmatch na samochody Kurcze coraz bardziej zastanawiam się nad zrobieniem z tej gry arkadówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kotomoto
Gość
|
Wysłany: Pon 22:02, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A java o której pisałeś na wymaganiach to może być dowolna ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:13, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej ostatnia Java Redistributable, ale to tylko parę MB do ściągnięcia. W sumie mogę ją dołączać do gry...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kotomoto
Gość
|
Wysłany: Wto 12:56, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
OK, możesz dodać . Powodzenia w projekcie !!!
Ostatnio zmieniony przez kotomoto dnia Wto 16:07, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamilkotoś
user
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: z Popowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:08, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak tam idzie tzw . projekt według MicMac'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamilkotoś
user
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: z Popowa Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuuba13
user
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:07, 17 Mar 2010 Temat postu: Gra |
|
|
Jak tam idzie praca nad ms3 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr'87
Administrator
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:54, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to nie jest Maluch sim 3 ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuuba13
user
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:43, 18 Mar 2010 Temat postu: Maluch sim 3 |
|
|
No wiem , ale to byłby fajny tytuł. No to jak idzie praca nad TOP SECRET ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic0
user
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 13:34, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem Prziciski do maluch sim 2 może da się użyć już daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kotomoto
user
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:47, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No i gdzie Ty to dałeś? Poza tym powinieneś już mieć u mnie z dziewiąte ostrzeżenie...
Tylko dlatego, iż nie przestrzegasz i łamiesz dość często regulamin TEGO forum... Autor moze odświeżać, gdy np.: chce opisac nowości, aktualizacje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rzepek :)
user
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Marsa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:17, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kolega dał, ale albo usunął, albo ktoś usunął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|