Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 13:57, 31 Sie 2007 Temat postu: track editor help |
|
|
kto chce track editor help .niech napisze że chce:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:23, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ja chce [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dooniek
user
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Kątowni :)
|
Wysłany: Sob 16:29, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Elvis_DMC
Moderator
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechanów!!! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:09, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Może po prostu umieść na forum to każdy będzie mógł sobie przeczytać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:59, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
oto poradnik jak edytować trasy o tym jak się robi trasy napiszę kiedy indziej
24.10.2006-15.01.2007
TRACK EDITOR JAK EDYTOWAĆ TRASY???
Najpierw klikamy na Load potem otwieramy np. Default.trk na "ekraniku" widzimy trasę
JAK umieścić np. komara na trasie??
W Meshes klikamy add Mesh Potem szukamy „3.(null)”.następnie klikamy Browse i szukamy siatki Komara(ta siatka (Komara) musi
być w folderze gdzie jest zapisany plik *.trk)
Gdy już tego dokonalismy wystarczy tylko trochę się potrudzić z ustawieniem obiektu
-Pos X. to jest jak komarek ma być daleko od (prawego dolnego rogu (tam gdzie startujemy)
-Pos Y to jest wysokość
-Pos Z oddalenie od prawej ściany (od tej która jest najbliżej gdy startujemy)
-Scale to skala
-angle 90 -obrót obiektu.
gdy urochomiłeś grę zapewnę zauważyłeś że Maluch przenika przez obiekt.
CO NALEŻY WTEDY ROBIĆ!? ( podgląd BORDERÓW To te czerwone linie)
Pod Meshes jest "dział" Borders klikamy na Add Border szukamy go i w Pos X1 i
w Pos X2 wpisujemy tyle ile ma wyżej w meshes w POS X np. 1088 w Pos Z1 i w Pos z2
robimy Tą samą czynność co z Pos X.
Co czym jest-Pos X1 odległość dla jednego boku
-Pos X2 to samo co wyżej tylko dla drugiego boku
-Pos Z1 szerokość
-Pos Z2 to samo co wyżej tylko dla drugiego końca.
-Top jak wysoki ma być border (w przypadku Komara to jest Ok.12)
Botton jeżeli na trasie jest Górka (w default jest) to tu można wpisać na jakiej border ma być wysokosci
A potem na zasadzie Prób i błedów wpisujemy liczby tak aby Bordery troszęczkę wychodziły poza obiekt.
P.S oczywyście jeżeli umieszczałeś malucha to powinieneś tą czynnośc wykoneć dla każdego boku (W komarku powinieneś zrobić
tylko dla boków dlatego że komar jest wąski i gdy nie ma borderów na szerokości to i tak maluch nie będzie przenikał) .
JAK umieścić drzewo na trasie ____________
Szukamy dział "Sprites" i przyciskamy Add Billboard szukamy ostatniego i w tym tam gdzie jest |0 cloud3.bmp|
szukamy np. 27 tree02.bmp i pokazuje się drzewo w tym rogu gdzie startujemy pokazuje się drzewo i teraz w Pos X ,Pos Y i w Pos Z
ustalamy jego położenie
Szukamy działu Borders i ustawiamy tak aby te czerwone linie były koło drzewa
Co czym jest
-Pos X1 odległość dla jednego boku
-Pos X2 to samo, co wyżej tylko dla drugiego boku
-Pos Z1 szerokość
-Pos Z2 to samo co wyżej tylko dla drugiego końca.
-Top jak wysoki ma być border (w przypadku Komara to jest Ok.12)
Botton jeżeli na trasie jest Górka (w default jest) to tu można wpisać na jakiej border ma być wysokosci ( ale to nie jest potrzebne).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:35, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dodam że trasy nauczyłem się robić 07.10.06 roku
|
|
Powrót do góry |
|
|
martinocom
Gość
|
Wysłany: Sob 20:10, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ja 2007 ok. dwa 4 tygodnie temu!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|