Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:40, 12 Sty 2009 Temat postu: Custom Skidmarks |
|
|
CUSTOM SKIDMARKS - ślady opon poprostu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Pon 17:41, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
robcio1996
user
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:42, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
niemal realistyczne! 5+/6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:45, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam takie zapytanko. Działa ten instalator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:50, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Auta takich śladów paląc gumy nie zostawiają...
|
|
Powrót do góry |
|
|
MicMic
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:56, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
MS2 nie jest jeszcze takie inteligentne, żeby rozpoznawać jakie ślady są przy hamowaniu, a jakie przy paleniu gumy. w sumie mogłem zrobić większy motion blur wzdłuż.
No i jeszcze ubolewam nad tym, że nie ma fadingu, bo trochę głupie jest, jeżeli ślad się tak nagle zaczyna. Poza tym paliłem gumę matizem, to były podobne, jedynie trochę bieżnik był inny, ale za to w z3 rzeczywiście były inne (czarny pasek i 4 kreski po środku).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Pon 17:59, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:02, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
MicMic napisał: | ale za to w z3 rzeczywiście były inne (czarny pasek i 4 kreski po środku). |
Oto mi chodziło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|